Přidat inzerci

Facebook

Navigace


Máme dítě s ADHD

Co znamená „hyperaktivita“? Jsou to jen zlobivé děti, nebo jsou zvídavé a šikovné, ale „neposedí“ a hůře se soustředí? Jde opravdu jen o výmysl poslední doby? Na tyto otázky – a nejen na ně –…

  • Publikováno: 25. 11. 2015
  • Autor: Jucovičová Drahomíra, Žáčková Hana

Publikace je zaměřena nejen na poznání, co hyperaktivita je, jak vzniká, jaké jsou její základní projevy a jak se tyto projevy mění v průběhu vývoje dítěte, ale zejména na praktické náměty a postupy, jak výchovně vést hyperaktivní děti a jak s nimi pracovat v rodině i ve škole tak, aby jejich znevýhodnění bylo co nejvíce eliminováno nebo alespoň zmírněno. Jejím záměrem je pomoci, aby přestaly být tyto děti vnímány jako „problém“. Vždyť včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit potíže, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Cílem této knihy také je zprostředkovat poznání, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, jichž lze využít. Přináší všem rodičům a pedagogům naději, že projevy spojené s hyperaktivitou lze ovlivnit a kompenzovat tak, aby hyperaktivní dítě bylo v životě úspěšné a spokojené.


Asociace dětské rekreace ADAM.cz Česká rada dětí a mládeže Ekopobyt Hry a hlavolamy Mravenec CK topinka Trapsavec Think Creative Pionýr
Reklama


Prosím čekejte, tato akce může chvilku trvat...